יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

מברשת גלוח





היום פגשתי במסדרון מברשת גלוח היסטרית.
"מה קרה לך?", שאלתי
"אני לא סובלת את המשחת גילוח החדשה",היא יללה, "יש לה ריח נוראי. זה עושה לי בחילה"
"תנסי כמה ימים", אמרתי "אולי תתרגלי"
"אולי את יכולה לדבר עם הבעל שלך?", היא התחננה,
"מאד אהבתי את המשחה הישנה. היה לה ריח נפלא. הריח היה נשאר איתי כל היום. הסתובבתי מסוממת ממש. כל המברשות האחרות רצו להיות חברות שלי רק כדי לספוג מעט מהריח הזה. עכשיו כולם בורחים ממני. כולם צוחקים עלי. אף אחד לא רוצה להיות חבר שלי יותר. למשחת גלוח החדשה יש ריח של שירותים. אני מסריחה כל הזמן"
"אני לא חושבת שהוא יסכים", עניתי בצער, "הוא קנה 10 קופסאות של משחות גילוח כזאת ממש בזול והוא מספר לכולם בגאווה איזה עסקה מדהימה הוא עשה"
"את לא חושבת שזה מסריח?", היא שאלה אותי
"כן. את צודקת. יש לזה ריח של שירותים אבל אני לא רוצה לקלקל לו את השמחה אז אני שותקת"
"אוי, אני מתמוטטת, מה אני אעשה? 10 קופסאות? זה ייקח שנים", היא קראה בהיסטריה וקפצה לתוך האסלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה